heikebiketri

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Heike Emmrich - 17 mars 2013 19:43

Vaknade lördag morgon med en geschwollen hals...??? vad är detta ???  pigg som en lärka när jag lade mej ...

Att jag sovit med öppet fönster och fått in pollen tänkte jag aldrig på.....det slog mej senare, för jag kände mej inte sjuk , bara nös och "ont i halsen".....ställde in sim o löp....SURT ! 

Syster blev besviken..

Gick iväg till Hällen iaf....

Vaknade söndag morgon, utan ont i halsen ,hade sovit med stängt fönster.....

Halv seg knallade jag i väg till Hällen , jobbade med Marie min gamla klass kompis, det var kul ! på min rast kollade jag min mobil....jaha jag skulle visst ut å kuta efter jobbet...som plåster på såret...ja, ja syster ! i med lite mat  sen iväg till Hamnen, benen kändes som gummi första biten .....men sen jäklar drog vi i väg !! vi fick ett sånnt himla bra pass, helt utanför bekvämlighets zonen, det sved i lungorna och benen...vi satte upp små mål hela tiden slutmålet blev JET-macken ....då va vi rejält trötta ! vi saktade ner lite....Fy tusan vad vi var supernöjda !! så himla duktiga va var!

Kändes lätt och som om vi flög fram !!  det måste vi våga mer !!  hamna utanför bekvämlighets zonen.....syster o jag   ..

Ja det blev ju bra träning i helgen iaf...    Men våren , vart tog du vägen, längtar efter dej ju !     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards