heikebiketri

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Heike Emmrich - 3 juni 2013 21:18

Så sliten att jag inte kom upp på Järnhästen i morse...redan i natt ändrade jag klockan för uppstigning, va stressad redan när jag la mej i går över att behöva kliva upp tidigare för att cykla.....

Så jag sov 45 min längre ist och vaknade lite innan klockan plingade....det var skönt !

Haft en underbar dag i skolan.  Rättade och planerade lite efter lektion slut, sen skulle jag åka till gymet.......men då kom cementkänslan i kroppen, så jag  vände och åkte hem  

Tog en kopp kaffe satte mej i solstolen , och TVÄR somnade i nästan en timme.....  ...kände mej så utvilad !  

Hade tänkt hushållssysslor....men jag gick ut på en promenad...det var lääänge sedan jag promenerade....förr gick jag mycket med Sussie.....och vips kom hon där i bilen   ....vi pratades vid i mobilen..Sussie skulle på vattengympa, men vi skulle snart höras igen , ser jag framemot Sussie  .

Gjorde mej en omelette och satte mej i den härliga kvällsolen på balkongen, läste färdigt Viveca Sten´s bok.

Jag har verkligen en härlig balkong kvällsolen är där så länge....och snart får jag mer dagsol också, Patrik ska hyra skylift nästa vecka och kapa "skiten"......Björken är väldigt vacker , men stor och skymmer !!

Blev lite sysslor gjorda....  

  2 arbetsdagar till, sen kan jag träna hur mycket jag vill i 4 dagar  ........på torsdag kan det bli ett långt pass.....

Idag skrev jag på papper för kontaktmannskap till Disa  .


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards