heikebiketri

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Heike Emmrich - 7 juni 2013 20:30

borde inte bli så här allergisk!

tusan vad ögonen kliar och jag nyser....tungt att andas.....kroppen är helt slut efter en cykeltur !

Vill helst slippa ta betapred, då blir jag ännu tröttare !

Men det är iaf bättre med allergi än riktig förkylning ! för den risken fanns ju också, då många elever o personal har fått värsta förkylningen på jobbet.

Blev en långpromenad i morse för jag var ju osäker på vad raspet i halsen stod för, sen har jag solat och läst på min sköna balkong! Hastade in på cykeln och handlade lite skojjsiga saker på lekaffären.

Min PT säger att jag måste få i mej mer energi/mat...så jag har tänkt och gjort så.....skriver matdag bok, skulle skriva som jag åt, men nu när jag vet att jag slarvat så är det svårt , tänker på att äta nått även på kvällen och ta en proteinshake eller keso/frukt på kvällen....sen måste jag ta med stödmat till lunchen , för våran skollunch är så energifattig, jag är vrålhungrig efter  en timme, och det är vi flera som är......sant !

Älskar att   skiner så mycket !  mår bra då !    Eftersom jag bestämt mej för att inte vara en "motor" .....så händer det inte mycket på fronten.  Förstod jag   

Om nu medicinen hjälp tills i morgon ska jag försöka mej på ett löp i morgonbitti !  på em blir det Hällen ! Marie ringde i går och gav mej fler tider i midsommar, tackar för det ! denna parrelaterade snutte helg !

Jag tar pengarna och gör  för mej nått  häftigt och roligt !   

Blir Crossfit nästa fredag ist. Knasigt dagen innan jag ska springa...men ...men ....

                               Störst av allt är kärleken   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards