heikebiketri

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Heike Emmrich - 19 juni 2013 20:00

  Stressad av saker som jag trodde jag kunde tänka bort .....eller springa förbi ja inte vet jag hur jag hade tänkt !

Kan säga : det funkade inte ! 

Irritations momentet har gjort att jag inte kommer att starta i SM-triathlon, jag inte simma, eller "ligga" på cykeln (styret) inte heller springa , för jag har sånn spänningkramp på högra sidan ryggen ! att jag får svårt att andas... TACK FÖR DET !

HATAR

Ist har jag tagit ut x-tra semesterdagar så jag får 14 dagar semester, skulle ha varit ledig nästa vecka för att ladda....Ska försöka ta mej runt Trosa loppet iaf, men som mina 5.3 km kändes idag kan det bli tufft....men för skallens skull ska jag göra ett försök !

Jag sover mycket , somnar i solstolen hela tiden och ändå sover jag som en lite....hela natten ! 

idag kom det ett pocketogram !!  roligt , visste inte att det fanns....

Det var från Zandra , läs och känn inte att du har ont!!  bra tänkt   Tack !

I morgon ska jag till sjukgymnasten hoppas hon hittar stoppet i ryggen !  

Sen ska jag träffa Disa  .

Å sen är det midsommar.....  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards