heikebiketri

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Heike Emmrich - 25 juni 2013 10:11

  Ja för skulle jag till VTC och kör  löp/styrkepass så kunde jag ju inte komma "halvdan".....för nu hade jag ju märkt att det börja släppa....och jag kände tydligt var resten krampade, så det var bara att själv försöka gnida på alla punkterna, spikmattan "gick varm" , tennisbollen , linimenten Heaten.......och jag tröck på allt jag kom åt själv....

Från halskotpelaren ...runt halsen vid nyckelbenet...ut hela vägen över axeln va som vilket hederlig svensk falukorv som helst!    Stenhård ...den stretchade jag, drog även huvudet framåt, så jag kom åt längre ner i ryggen  och på den onda jävla punkten på skulderbladet......som stramade ut mot armen/axeln  (precis brevid mina tattooo)  den som nöp när jag började springa för då rörde jag ju armen. Körde stenhårt på dom .....  

Sen de två övningarna jag fått att sjukgymnasten.....sitt på en stol , ta tag med höger arm om hälen på vänster sida lyft upp benen och sträck ut det , JÄKLAR vilken mördröm!  drog så inni helskotta bak/under skulderbladet och så slappna och göra andra sidan !  å visst lossnade det....att jag sen är skit öm , spelar ingen roll !

Jag sprang som en "gud " i går ! INGA känningar av andnöd......!!!!  jag gjorde allt de andra gjorde....  

Mitt   svämmade över av lycka !!!!    

Att springa sista rundan i HÄLLREGN  va bara så kul !  regna på bara ...jag springer !   

I bilen på vägen hem va det högsta volym på å det va bara att yla med, vare sig jag kunde texten eller inte......

          KÄRLEKEN I LIVET ÄR ATT SPRINGA   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards