heikebiketri

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Heike Emmrich - 27 juni 2013 20:36

Dags för sjukgymnastik , stenhårt igen....så i med nålar  - nu attackerar vi det onda o hårda...!!  sa Susanne.

En kvart med nålarna och jag somnade....axeln är mjukare, men stoppet som gör att jag inte kan djupandas är tyvärr kvar , det funkar ibland....allt har också med att göra vilka tankar jag har.  Jag har ångest över det som väntar mej........jag är ju jävligt förbannad för att jag inte kan köra tri-SM i helgen och tänker jävligt elaka tankar hur det blev så, och då går jag igång....rädd för att få andnöd , gör att jag känner efter.....Hon som jag samtalar med menar att jag ska lägga focus på att hela mej och bli Heike, inte ha det här hängades över mej,  för att jag vet att jag IGEN måste ha ett samtal om/med vedebörande....det har jag för fan haft...OCH vad blev kontentan av det då ???  SKIT för min del.....å så ska jag rapa upp hela skiten igen i augusti ....ska jag "gå ihjäl" i gen ????   

Jag kan inte göra mer.

Jag har gjort det jag ska.  

Jag behöver få RO......släppa alla tankar!

Är det inte illa med mej som det är ???

Varit på långpromenad idag , börjar bli riktigt rastlös. Har bestämt mej för att försöka springa Trosaloppet. Det får bli som det blir.....

Ser framemot paddlingen på söndag.

Har unnat mej en sak nu när jag fick lön, en dörrmatta   LILA   .

        Störst av allt är kärleken.....eller..??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards