heikebiketri

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Heike Emmrich - 6 januari 2015 19:04

Det var nog den bacillen som kändes i kroppen igår när jag sprang.

Usch o tvi, har så svårt att vara sjuk.....jag vill ut och springa !!  Annelie hade också känningar i halsen.....

Å jag som sett framemot ännu en skogsrunda....  

Här är en underbar runda i Davos sommaren -13. Ibland kommer det över mej , -vad konstigt att inte vara där i sommar !! hade blivit 10:onde gången.  

Men det är nya roliga planer pågång   .

Jag är ju den som skriker mest över de som kommer till jobbet med hals ont och snuva , och smittar......blir hemma !  

Men herrgudars vad dagen har gått sakta , även fast jag sovit mycket.....halsspray och alvedon har stått på menyn. Djävulskt rädd för influensan........å så blir det ett stort hål i plånboken av att vara hemma.  

Vilar i morgon också , sen får vi se vad det blir av det....

                                                  
     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards