heikebiketri

Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Heike Emmrich - 23 januari 2015 20:48

Så otroligt roligt ! Jag har blivit testad....men det har de slutat med   .

Vi har skickat ett krya på dej kort till Christina !  vi har haft diagnos i matte, tittat på Life , insekter och fiskar....jobbat med bokstaven H    ja, vi har hunnit med mycket . Har haft min andra tyska lektion , 6:orna är så duktiga ! har ett bra uttal . Idag har vi pratat om hur man säger hej , goddag, sovgott, hur mår du ?  och vi har tränat färger , sen fick de frågan Welche ist deine liebling farbe ? Vi har gratulerat en elev som fyllde år ! allt på tyska !  Nöjd med min insats   Att jobba i klass har fått mej att inse  endel saker , så jag måste göra några val....

Sen for jag iväg och träffade lite folk från HVB.

Sen fick jag mycket att tänka på.......man kan säga att det kan bli lite körigt...typ knepigt! ja vi får se vad som sägs...

Åkte och köpte nya köksgardiner vita med tulpaner på rosa o lila....Hemtex. Tog en sväng till gymet, värmde upp på bandet, min lårkaka kändes inte så bra idag.....så jag sprang inte länge. Körde benstyrka -bröstrygg. Så upptäcker jag HAN , nyklippt , inte alls hälsavänlig idag, och lilla ringen på fingret. JAMEN JAMEN.....  

Fick en trevlig pratstund med Titti, hon visste inte heller vem han va.  Hann och slänga några ord med Lotta också.

Sen hem och laga mat......å det va inge kul......blev plock inget vettigt! nja...kvarg med jordgubbar...

I morrn blir det sim , styrka och löp. Bootcampen blev flyttat till 18.00 och det funkar inte för mej. Så jag får köra styrka i morgon.                         Undra om jag ska snöpulsa eller springa på band i morgon ?! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards