heikebiketri

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Heike Emmrich - 18 januari 2015 19:38

som kunnat tränat hela helgen  

Idag blev det först lite sovmorgon.

Sen for jag till Jogersö och sprang små, små stigar  inne i skogen , ja det var det enda som var fullt möjligt.....spåret va isigt , och lilla stigen vid havet var det översvämmad.....

Älskar dom där småstigarna som bär någonstans för att möta andra stigar, å så surrar jag runt....7.8 km blev det idag.

När jag kom till parkeringen står Jonas o Nettan där.....men kommer du aldrig och jobbar hos mej frågar Nettan ? 

Ja det var så det började i somras ....Nettan bytte kommun och fick en bra löneförhöjning....Jag minns att jag tänkte shit vad mycket pengar... Vi låg där på Stenvik och disskuterade. Att jag skulle sluta på Herrhagen var inget jag tänkte då. Slänger då ur mej en fråga ska inte Ni flytta till Oxelösund då ? tänk er en strandtomt .....med massor av sol , dom dyrkar ju solen lika mycket som jag. Dom nickade......ingen dum idé.....

Å nu har jag fått ett bra betalt jobb i Oxelösund , och dom har köpt en strandtomt i Danvik !!! 

Deras hus kommer bli superläckert !  och så har vi en brygga Heike , där vi alla kan ligga och sola.....  Jag(Jonas) är ju borta i veckorna , då kan ju ni sola o simma o springa.....

Ja, tänk så det blir.....

Hem och fylla på med energi och göra lite hushållssysslor , vila benen lite. 17.00 var det så dags för ett Bootcamp, så galet roligt pass . Styrka 1 min, löp 1 min osv........vi var ett bra gäng !  första gången jag frivilligt låg i gåsbajs och gjorde armhävningar  och lite annat som vi skulle göra där ...

Nöjd o glad efter passet.

I morgon blir det P&T och lite core träning, det är återhämtning.  

                                                  
PUSS   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards