heikebiketri

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Heike Emmrich - 8 januari 2015 13:41

...ingen snö, 5 +, mylla doften på spåret....solen som tittar fram litesådär trevligt...Om bara halsbacillerna hade varit borta !  men är piggare i kroppen iaf . Bara medelmåttig huvudvärk....jag är så fruktansvärt dålig på att vara sjuk..  ..bara vankar här hemma framåtillbaka i min barefoot..  

  ..Fattar inte hur människor an vara hemma för minsta lilla...endel känner ju efter galet mycket......jag vill vara på jobbet babbla med  folk / eleverna, träna......har ju för gudsskull inte sprungit sen i måndags, skallen behöver det....benen längtar! 

Idag kom iaf min nya dunväst, så liten o smidig så den kom i boxen !  ja den ska rymmas i en lite sånn där minipåse, som en knytnäve. En fin blanksvart Röhnisch.

Har intagit energi , så jag orkar med ett skidpass till idag , damernas  15 km , Tour de Ski . 

                      Alla friska ut å spring.....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards