heikebiketri

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Heike Emmrich - 27 januari 2015 19:30

I morse vaknade jag pigg innan klockan ringde !

Alltså är jag vilad och återhämtad.  

Idag på gymet kommer det fram en tjej på löpandet bredvid mej, och säger - Ja just du ska börja hos oss !

Förstod vem du va när jag såg dej springa på bandet, för det va det som sa att du gjorde -Ni vet hon som springer   .  Ungefär som Sussie gjorde i Bergshammarsbacken , jag stod och mumsade smultron , när någon stannade upp bredvid mej - Du ska vara med mej !!       .  Vände mej om och tittade störögt.....rakt in i ett par bruna pillimariska ögon ,  .... Det var lyckan att vara i din klass.  Gudars vilken tur att jag träffade dej !

Sprang med lite tempo idag 7.5 km blev det, sen fick jag magknip.....  . Körde lite bål efteråt...ta i och håll igen typ...blev det...

Har  bestämt mej att yinyoga hos Lena from 22/3, jamen jag måste bli lite ostelare....tänkte rent ut sagt skita i yogan, men jag ska ge det en chans. Måste kunna göra nått i ett lugnare tempo. Men det kliar i benen att springa ist i morgon, men nu har jag sagt att jag kommer......men stå på huvvudet tänker jag INTE göra.

Fin tisdag i klassen. Hoppas snön är kvar tills på fredag !! så vi kan åka pulka . 

Har gjort  tillägg till tyska lektionen tills fredag , blir rep, och månderna....dom vill lära sig så mycket de här 6:orna !      Fastighetsskötaren Patrik blev glad för sin semla   .   

Finns nog många varianter på "kärleksbrev" förstod jag idag......  

                          Ja, puss tillbaka då....    

                                         

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards