heikebiketri

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Heike Emmrich - 4 juli 2015 21:56

Jag infann mej på Stenvik 9.20 i dag. Redo för en jäkla massa   ......så blev det , fem timmar i stekarsolen ! tur att jag har Gelly att smörja kroppen med   .  Det fläktade ju så man kände ju så där lagom......har badat och bara njutit av dagen.

Efter en vecka med upprörda känslor över nya schemat , nyanställda, folk som bara vill jobba osoliga dagar.....ja herrejisses vilken röra i arbetsgruppen. Jag har inte med det att göra över huvudtaget med man blir påverkad iallafall.

skönt att det var tyst för öronen idag.

Jag har verkligen känt mej som jag säger i mellanmjölkslandet.....jag är , men är ändå inte.  Jag har ju bytt jobb några gånger innan , men aldrig känt mej så "utanför" min sista tid.   Tur att jag har barnen, att vi varit och badat, då har jag varit med barnen hela tiden i vattnet , och farit runt. Då har tiden gått.....em är långa........

Men bara 10 jobbdagar kvar.

Idag fick jag kontakt med en gammal vän från Schweiz , en cyklist. FB är bra !  Han kommer till Sverige 12 juli. Han har sin halvsyster här.....i Oxelösund !

Sörplade lite kaffe på min stekheta balkong. Sen hoppade jag upp min MTB och drog iväg , fan vad det sved där bh´n satt.....fläktade iaf när man cyklade. Drog en sväng till Strandstugeviken och runt där.........hade resorb i vatten flaskan, den gjorde susen.

Sola i morgon ??? nja, vi får se hur lilla huden ser ut då   .

Men det blir varmt o fint i morgon också !  sen kommer det regn...........shit vad trist !

Ska kolla vad en resa till Teneriffa kostar till sportlovet......ute i god tid , japp är ju tysk !  

                                 jag vill åka bort....ska ju vara hemma i Sverijet hela sommaren, när var jag det sist , DÅ ?

                                                  
  Ge mej mitt ledar jobb tillbaka ! för helskotta !

Läst slut på Liza MArklunds bok Järnblod, en skit bok ! helt kass.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards