heikebiketri

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Heike Emmrich - 14 juli 2015 20:07

.....ja det börjar ta slut nu ! den här dagen var snabb den också  

Cyklade till jobbet med "tuppen"....direkt efter frukosten stack vi till badhuset ! Det var en kul stund, sen skulle dom hem o klappa  kaninen och de andra håriga djuren...Mjauuuuuu, ALLERGIvarning . Då åkte jag hem till den lilla gosiga solstolen   hua vad varmt det blev.  Det var ett väldigt oväsen från huset mittemot, en lastbil som håller på att "dammsuga" bort hela taket med allt dess innehåll.  När jag inte orkade ligga i stolen längre , hastade jag på mej mina löparkläder , det blev Jogersö idag, OPS !vad folk det var där.....backluppeloppis ! dock mindre med folk i skogen, Idag hade jag så jäkla flow....det var så lätt , lätt !  ja först måste mina astma lungor värma upp sig. Endel snabba stopp...blåbär !  

 

Blev ett kort stopp även på en klippa ..Å vad vackert vi har det ! är alldeles underbart att kunna springa så där nära havet. Jag så glad och harmonisk och tacksam att få ha det så här .

Träffade min fd kollega Tessa, när jag gick från springet genom loppiset, babbel babbel....kul att träffas !


Det var visst nått knepigt med att lägga in Juli turerna på min Hällen rad....så jag skulle ringa upp Mattias min chef på Björntorp, ja, trycker på Mattias och i andra sidan svarar någon ja, det är Mattias....och hetsig som jag är över allt strul med turerna, babblar jag som ett rinnanade vatten......    får så konstiga svar och kommenterar , tänker va fan svarar människan ?? så jag lägger på , Jag får väl åka upp och prata med honom då !!!

Efter ett par minuter ringer mobilen,  det står Mattias på displayen ????     Va ringer Mattis ?     

- Hej , vad roligt att du ringde , vad ville du ?  - Öh........var det till dej jag ringde ?.....fniss.....

            känner att jag liksom sugs in i det där galna igen.   


  Flowvågen rullar vidare.....å jag e på !


På fredag ska jag till Skärgårdsvåfflan,  Jippi !  ska hämta upp SchweizReinold innan.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards