heikebiketri

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Heike Emmrich - 26 juli 2015 21:06

Tog en långpromenad innan jag slank in på gymmet, körde ett bra pass. Tok insprerad av Paolos app !!  

     

Min favvo övning för magen just nu !  sen fick jag ett bra tips av Victoria:

  Gummibandsövningen jag inte vill vara utan !  den tar bra . Har kommit in i en bra strykepass flow igen ! Börjar lägga på mer .....taggad   

Jag bara älskar Paolos attityd till träning ! bara gör !  inget jävla tjafs. Precis vad jag behövde, typ visa med hela handenstuk....

Hade tänkt att cykla in till spinningen , MEN då öppnar sig himmlen.....igen , så det blev bilen. Lisa körde ett grymt bra pass ! underbar musik : typ , KÖR ! hela tiden...  

Schweizermannen och jag ska ut på morgonpromenad i morgon.    även ett löppass ska avverkas.

Reinold åker hem på fredag.

Två undebara veckor kvar på semestern, idag visste jag inte riktigt vilken dag det var när jag skulle boka spinningen.....avslappnad !

                                                  

         

            I bland händer det saker man inte riktigt tänk...  känns som om jag har gelehallon i huvudet   .





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards