heikebiketri

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Heike Emmrich - 13 juli 2015 20:10

Å nu är det bara 4 dagar kvar....  

Fick lite extra tid i morse , så jag hann ner till gymet för ett , en timmes styrkepass !  Bra jobbat Emmrich  .

Känns så himla bra nu....I morgon funderar jag på att cykla till Hälso köra ett spinningpass å så hem igen....men är de "toppen" väder blir det spring, spring....

I dag tog vi med barnen till blåbär skogen.....himmeloplättar vad blåbär vi plockade på en kort stund, sen gjorde vi blåbär smoothie ! MUMS vad gott..


Efter jobbet gick jag en långpromenad i sköna solen....släntrade förbi Medley, tänkte busa med Camilla......men det stod 3 svarta cyklar med tant korg.....och jag kom inte riktigt ihåg vilken som kunde vara hennes....Tur för dej, Camilla !  

Middagen blev på den solvarma balkongen, min balkong är bara så härlig! I morgon börjar jag en aning tidigt...vi ska till badhuset sen.

Måste ringa Mattias på Björntorp, mina tider den 1 och 2 juli är inte inlagda......Grrrrrrrrrrr...

Har tagit fram dom lila till lördag ......   Hoppas det blir bra väder !!  Tjolahopp, vad kul det ska bli.

                                 

                                                  

            




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards