heikebiketri

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Heike Emmrich - 8 juli 2015 21:07

Sen ska jag hänga och dänga som alla andra semesterfirare.....Idag tog jag utkomp och började inte förrän 12 och gick hem 15.

Tog med mej Kerstin in till stan. Skulle ju inhandla gult sneslå, Ugglisch skulle hjälpa mej med mitt tävlingslinne. Vem är Ugglisch ? Sussie´s man förstås, han är duktig på mycket.

 

Körde ett bra styrkepass på fm . Så glömde jag bort nästa iaf att jag inte skulle springa varje dag den här veckan.....Öhhhh...fick väl gå då ist !  efter allt regn doftade det gott ute, blev en 75 min promenad.

Mitt onda har släppt , kan känna liiite av min pirriformis ytterst svagt...men jag hoppas det ger sig helt.

Får fortfarande ont i magen när jag äter....så har det varit sen magsjukan.  Jobbigt , för det är svårt när maten inte vill vara kvar....

Å regnet det tänker fortsätta falla......

Funkar att springa i iaf, men tråkigt för barnen som vill bada !

                                  Å så har jag börjat läsa första kapitlet....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards