heikebiketri

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Heike Emmrich - 12 juli 2015 19:56

Sen är det semester......3 veckor.....

Nöta på leden ska jag göra , paddla....sola om   visar sig.  Helgen har varit fantastisk , ute på leden både lördag söndag. Ifredags mötte jag M   , och hela kroppen fylldes av rosamaschmallowskärlek..  .ja, jag älskar dej fortfarande ,  kommer alltid göra det. Men vi har haft våran kärlekstid. Du är ung och jag vill vara fri. Du är kärlek.

Sölade öl i fredags kväll, hade bestämt mej för att äta nått riktigt gott....Tacos, lura magen lite....gott , låt det vara kvar. Min tarmflora har inte varit helt ok sen magsjukan. men idag söndag har jag varit skapligt bra i 4 dagar....skönt ! har haft mer kraft när jag behållt maten. Tisdagen före midsommar stöp jag , det är lång tid utan bra mage.

Igår blev det inspektion av leden runt skolan, bra personalrunda, men för mycket asfalt o grus för mej , jag vill ha stig.

Sen kallade solstolen på mej. På kvällen gick jag till gymet, har gett mej fan på att jag ska dit minst 3 ggr i veckan, funkade ju förut....  körde en timme.

I morse for jag väg till Gälhyttedammen, så vackert där.

 

Sprang först rundslingan....och tog "en miljonbilder " typ....å så mycket stora goda blåbär !! mumsade massor...

Varmt och skönt i skogen , idag fick jag på mej myggoljan , i går hade jag den med , men glömde att spraya på mej den. Fy tusan vad den doftar, förstår att myggen inte gillar den.....jamen den var effektiv !  sen fortsatte jag några km mot Nävsjön, så otroligt vackert.....När jag kom tillbaka till dammen , tog av mej skor och strumpor och i med fötterna i vattnet... satt där en stund i solen. Härligt !

 

Spegelblank så molnen avtecknade sig fint i vattnet.

Tänkte se på TdF när jag kom hem , för då kom regnet.....men fytusan det var tempo idag ,  astråkigt !

Åt lite mat, sen gick jag till gymet igen ...!!  körde en timme.....Hurra va bra !

Börjar inte förrän 10.00 få se vad jag gör innan.

Hoppas veckan går fort........

Till helgen åker jag och Vickan till Lindesberg, SÅ kul .

Å endel åker till Davos....  





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards