heikebiketri

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Heike Emmrich - 5 februari 2012 16:22

och en vecka sen jag var hos Lotta på Sköna Humlan och fick Shiazu...eller hur det nu stavas....men skönt va det och välbehövligt, det har hjälp mej att få balans i kroppen igen, det negativa fick vackert ge sig av....

Jag har kommit igång med träningen igen , tar det lite försiktigt så jag inte frestar på disken alltför mycket på en gång. Vill att den snällt ska "gå tillbaka in  igen" . Har använt mina MBT-skor på jobbet, det har varit bra för ryggen.

Energin har flödat....vaknar innan klockan ringt....eller är jag bara nervös att jag ska missa att komma upp,när jag är van att gå å lägga mej ist....nä, jag tror att jag är så glad o ro fylld i kroppen  

Träningen denna vecka :

Måndag : spinning

Tisdag: vila..1:a dagen på nya jobbet...

Onsdag: mina 4 km löp på länge....bandet Hälsomagasinet

Torsdag: Spinning

Fredag: 5 km löp bandet Hälsomagasinet, spinning

Lördag: Sim 55 min, CKD spinning        

Söndag: löp bandet, Hälso city, 6 km, trainern 30 min.

Ömmar lite, men det blir förhoppningsvis bättre.   Ska i väg till Lotta på Sköna Humlan sen....

Ser framemot att Eric kommer med mina nya hjul, nu planeras det för framtiden igen. ....jag börjar bli mej lik i gen...

Dead by April , vilka grabbs.....  

I går när jag gick hem från Syster var det månsken, så jag kunde gena över åkern hem....Maria o Rickard min hyresvärd , va ute och åkte skidor då....i morse när jag va uppe en sväng vid 6)va det 25 grader....brrrrr.....hopp ner i sängen igen, skulle ju ha sov morgon !!   Hoppas kylan lättar nu !! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards