heikebiketri

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Heike Emmrich - 26 februari 2012 18:13

Efter att hört hus-musen knapra hela halva natten o, så frös jag i natt. Duntäcket hade jag tagit bort för det var FÖR varmt....trött i morse när jag vaknade. Syster messar att hon inte mådde bra. Så jag jag la om träningen för dagen.

Frukost: precis som igår+ Argi+ ett kosttillskott från Forever, som jag är sponsrad med av Eva-Burström-Sjölander.

Cyklar i in till stan  , styrketränar Core . Sen springer jag ute 10km, och efter gårdagens 2 spinningpass, känns det som om jag är ute och luftar 2 cementklumpar....till 4 km va det skapligt...sen va det ren pannbensträning till 10 km, då får man snacka lite med sig själv .

Mellis: 1 banan....och lite nötter . Sen på med torra kläder och cykla hem igen 7 km, under tiden har Mia ringt, vi grillar kommer du ?   det hann ju inte förstås, men snabbt hem och duscha och åt samtidigt 

Lunch: Gulaschsoppa,  2 grova små frallor med mager ost. Lite för klen lunch igentligen....efter träningen idag.

Ut till Flättna, satt en stund i solen, blev stel.....sen bar det av med Elise o Mia på hästpromenad, Elise red Emilia, så mysigt att gå där i skogen i solen.....

Mellis: 1 banan

Middag: stor portion kycklinggryta med dinkelpasta och ett stort glas tranbärsjuice!!  jättehungrig 

Avslutar dagen med lite nötter, som igår, och en proteinbanansmoothie.

Så dagen träning blev 14 km cykel, 40 min styrka, 10 km löp.       nu e ja trött.... å helgen är slut!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards