heikebiketri

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Heike Emmrich - 29 oktober 2013 19:45

och det innebär , INGEN träning ! och det innbär TRÅK !

Efter jobbet idag åkte jag och hämtade mitt paket   min nya Garmin  .

Tog en sväng förbi Ica och inhandlade ingefära, ett hett tips från Minna , skalade en bit och in munnen ÖÖHHHHHH....fan vad stark !!  brände på tungan , munnen, halsen........smakade inte så illa som jag trodde , bara så jäkla starkt! ingen bacill kan överleva detta.....hoppas jag !  för jag har TRÅKIGT när jag inte kan träna. Men jag håller mej lugn bara för att på torsdag och fredag är jag ledig och vill TRÄNA!  Gick iaf en timmes promenad i kväll.....tramp, tramp....

I morgon tänker jag cykla till jobbet för att gå hem ......lugnare än så blir det inte   .

I morgon åker vi Utefritids till Palstorpshage, Josse kommer och hälsar på med Nisse, så barnen får klappa lite söt häst!

..................å hörrö gud eller nån där uppe, ta tillbaka bacillerna !   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards