heikebiketri

Alla inlägg under oktober 2013

Av Heike Emmrich - 6 oktober 2013 20:09

 

....en annorlunda helg, har inte tränat något alls, förutom idag , då det blev en alldeles underbar brittsommar runda på Ryssbergen. Bra och kul att göra andra saker ibland, finns andra tokroliga saker........så ikväll va jag så tokigt löpsugen,  jippie sa benen !!    sprang det som kallas mil spåret på Ryssis som bara är 9 km....gick lätt att springa, mötte Oli mitt ute i skogen !    veckan som kommer är tjorvig tycker jag, blunda bit ihop, på fredag har jag min tidiga fredag 14.00 slår gongongen !!!!

En bra och proffsig pedagog , kan hålla isär arbetstid  / fritid.

Många "jobbet ihuvvetdygnetrunt"...typsikt kvinnligt.....??     helst ska dom tänka åt andra också....

Jag tänker jobb på jobbtid.

Min fritid är min underbara tid till skoj, träning, upplevelser, energipåfyllnad, slappa, umgås med mina vänner, resa, tävla........          

Av Heike Emmrich - 4 oktober 2013 19:42

 4 underbara dagar, Älskar Berlin !   sen tycker jag att de kunde ha hämtat vatten till marathonen från en grannstad ist för att  hälla i klor , som skulle ta dö på listeriabakterien......sabbade min mara, så min mage fick kramp efter första muggen vatten !! (5 km ) och konstigt smakade vattnet.....höll ut till 24.4 ...då hade jag en mage som sved o brann.....och inget kvar att skita ut !  Allt detta dock på arbetstid...så några pengar gick inte "förlorade" .....


Idag är jag sliten...trött, frusen, gnällig !  ett styrkepass skulle ha avvverkats idag, men efter cykelturen i MOTVIND och återigen tom på energi , hängde jag bara läpp .....och grottade i mej i värsta svarta hålet.....  

Jag måste nog återigen börja ta med mej "stödmat" till jobbet....så jag får mat i magen !

Åkte till Long och handlade mat för 2 .....  då har jag mat att  värma på i morgon efter träningen.....  jag är så sjukt löpsugen !  så jag tror det blir en busstur tillstan springer förbi en bankomat och sen hem.......först ska jag sova ut....så simmet , det struntar jag i morgon, har inte det minsta lust att kliva upp tidigt igen......5.30 varje morgon jag ska cykla.....och det vill jag så mycket som möjligt innan snöhelvete kommer.

Nu har det "rykt ur öronen" på mej i 2 dagar....så i morrn får jag ta och hamna på en annan nivå ! 

I morse slängde jag in en vittvätt i maskinen , (alla mina Springtimearbetskläder)...och kom ut ljusgula.....WTF !!!!!     fanns inget gult med i maskinen..  .....

                                      Nästa vecka ska värmen komma tillbaka !, det gillar jag skarpt !!    mera sol/värme





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards