heikebiketri

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Heike Emmrich - 17 maj 2014 20:46

Inget pocorn stuk på mitt uppvaknande....sov illa, drömde en  massa konstiga saker....kände mej inte utsövd eller energifylld.

Men man ka inte hålla på att känna in för mycket......typ....alldeles för många som gör, ÄH jag provar iaf ville gärna ha in 3 mil i benen...

Ut i det härliga   vädret !!Ställde bilen vid Rusta, sen sprang jag mot Oxbacken förbi Svansta redan där kände jag att det fattades nått....men det går nog över.....förbi Hagnesta häst dofter  , sen Runruna vägen över till Säby ? jo så stod det nog på skylten.

  här va det bra väg att springa på, sen kom helvetet nygrusad väg, med storgrus, fötterna for hit å dit....asjobbigt och länge skulle jag springa där....ont i hela kroppen av denna jäkla grusväg, så satans obekvämt att springa på, den här sträckan brukar ju vara så underbar ......jag bara längtade till bilen   nya tightsen skavde, camelbaken skavde, .....usch å fy , allt va bara jobbigt.   Allt va liksom urled....MEN jag sprang på iaf, snackade med mej själv om att minst 2 mil iaf även om jag ville 3.....men när jag sprungit 22.2 fanns där INGETING som kunde få mina ben att springa vidare......NÄPP!   Helt enkel en bad day !!     Sen hamnade jag i soltolen   lääääänge....

Idag kom lilla gula fågeln som brukar sitta i björken utanför mej och prata med mej , in på balkongen och hämtade en smula ......hur sött som helst !   Löp rundan i morgon får bli på ett jäkligt mjukt underlag , ont i mina ben och ljumskar.....

                               Smörgåstårta nu   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards