heikebiketri

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Heike Emmrich - 29 maj 2014 21:01

i vår helt underbara natur !!   typ hallelulja..

 

Kunde i morse inte bestämma mej för vad jag skulle träna.....styrka och sen cykla in på spinning....eller en löprunda och styrka sen..

Kunde sova till åtta idag iaf....(.kom isäng sent)  Herr talgoxe höll näbben i morse !

Ställde bilen vid Itrim , sen sprang jag längs ån ända upp till Harg, fortsatte gång och cykelvägen upp mot Ica , HEJ ! var det någon som tjoade...Å Lasse Boqvist ! det var längesedan, stannade och pratade med honom en stund. En storlöpare som har fått tror det är Parkingson. Men såg piggare ut än sist såg träffade honom . Sen sprang jag bort mot kyrkogården, via gamla Arla och där doftade det liljekonvalj....åååååå vilken god doft !!   Hallelulja igen då....  förbi Blommenhof sen ner mot Hemgården , stigen bakom Gripen, sen ut mot ÖB via cyklegångvägen, upp mot stan hamnvägen där doftade rönnblommorna   , sen tillbaka Itrim via ån från hamnen, aLLDELES aLLDELES underbart ! varmt och  väder. 12.5 km .Åkte upp till Oppeby och heja lite på Oppebylöparna   ... Ja sen fårstår Ni var jag hamnade .......just solstolen  .

Det blev ett pass på gymet lite senare......jorå ! handlade med mej jordgubbar hem.....vaniljkvarg och gubbar MUMS!  

I morse när jag öppnade gårdagens post , fanns en kallelse till Stockholm heart center, onsdag 4/6 12.30, nu gick det fort.....då börja jag ju undra om min höga puls "är fel".......  

I morgon är jag inte ledig.....vi ska planera i nya organisationen   , men först till Kiropraktorn 7.30 ! 

            Tack i alla fall för den här underbara dagen , Amen   

                        ( nej , jag är inte religös...)......bara uppfylld av allt det vackra!






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards