heikebiketri

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Heike Emmrich - 21 maj 2014 20:43

Bilen behövde nya bromsar , hade tid för det idag, MEN lämnade bilen redan igår och sprang hem, en varm tur 12 km.

Å jag märke väldigt väl att jag fuskat med styrketräningen......höll inte i hop i mitten liksom  ajabaja !

Så det blev ett Core pass på gymet direkt i morse!  här ska inte fuskas mer, hann bara träna en stund , då kom det från Mekonomen att bilen var färdig, så efter gymet cyklade jag in till Nyköping och hämtade bilen . ÅÅååå i brevlådan låg en en ny bok när jag kom hem ......underbart !  Viveca Sten, I maktens skugga , (har redan läst halva)

Jag fullkomligt drunknar i dom här bra böckerna....Ljungstedt, Kallentoft, Gerhardsen, Theorin...ja alla dom STORA .

Så kom den härliga   till balkongen......käkade lunch och hopps ner i solstolen ett par timmar, underbart, underbart....  är de bästa som finns  !

Vid fyra tog jag en smothie, sen for jag till Ryssis, snackade med Peter en stund, sen bar det iväg, ut på milspåret !

Att det skulle vara geggigt hade jag nog anat, men jädrans vilka sim pölar det var på vissa ställen , ingen ide att tänka springa runt, bara att forcera....jihaaaaaaa.....älskar det ! gegget, vattnet upp till knäna.....bara att klaffsa på , hoppar från tuva till tuva , vissa "håller " vissa inte....  

Skönt att springa där i skogen alldeles själv, idag hade jag en  x-tra tanke i huvudet......  

Tog en x-tra runda på 3 km när jag va klar med milen, 13 km  terräng idag.

Vilket fantastiskt väder hela dagen !

Nästa vecka ska jag åka til Victoria igen , grannen   .

Men först ska jag till Åby med Katarina o Ronnie för att springa Kolmårds trailen, lördag. Söndag ska jag vara funktionär på Liningö on tour på Ryssis.  Mycket kul framöver, eller nästan hysteriskt mycket i maj....  dagen innan Vingåker besöket, är det Våtmarksloppet .....

                                                  
         Härligt är livet

                                                  
             Amen  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards