heikebiketri

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Heike Emmrich - 8 maj 2014 19:40

.....i tisdags va jag så trött när jag kom hem , så jag hamnade i soffan och inte därifrån....i går va jag på Högaberget hos Sussie och drack portvin, otroligt trevligt !

2 Slappar dagar....började med att springa stig i dag bra uppvärmning, sen ut på asfalten, ja då jäklar sprätte benen iväg på bra km tider....5.46 -5.52 det är ett bra steg framåt för mej och min astma  , blir så glad. Jag avslutade min runda via Ekensberg , där va liljekonvaljerna på gång, så underbart att se, lika som häggen som håller på att slå ut helt å hållet där, va tvungen att stänga av min Garmin och ställa mej och sniffa lite.....ljuvligt ! skönt att all pollen har regnat bort, men nu får det gärna sluta regna ......idag var det iaf varmt ute !  

Mötte våran fd lärarstudent Jesper , roligt !  hoppas han kommer tillbaka till oss, skulle vara kul att få jobba med honom.

I morrn är det 13.30 som min jobb dag tar slut   blir en sväng till kiropraktorn, så jag är justerad och fin till helgen. Tar med mej dagens bra löpkänsla till helgen.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards