heikebiketri

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Heike Emmrich - 24 maj 2014 22:06

Inte undra på att jag trodde jag blivit "dålig" igen......närdödenupplevelse....innan pulsen sjönk, benen va så stinna av mjölksyra, det var otroligt varmt idag !  men 197 i puls jag som trodde jag hade.... 177 i max. eller så är det nått som inte stämmer. Jag hade jättehög puls häromdagen när jag sprang hem från Mekonomen......

Banan va härligt geggig och blöt......har nog aldrig klaffsat så i gegga och myr som idag , helt underbart ! men jag svor på att aldrig mer springa när det va som värst, hemskt med denna mjölksyra !!    borde ha haft vätska med mej...kändes galet långt till 5 km.....blev fyra idag igen , samma som förra året !

Anmälde mej till Kolmården trail marathon den 5/7, springer så långt jag orkar!  va lite billgare idag......

Ronnie vann en  start den sålde han till Pilvinge, Katarina kom 2;a i sin klass. Både Katarina och jag hade 6-7 minuter mer tid idag än förra året.

Kul att träffa Mattias och Edvin igen.      

  

Blir TNT på tisdag. 

Träffade Boel på vägen hem , roligt , längesedan.  Ses snart igen   ....

Mot en ny varm dag, då som funktionär på Lidingö on Tour på Ryssis. Få bli en cykeltur dit....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards