heikebiketri

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Heike Emmrich - 1 januari 2012 17:09

Så va nyår över, har jobbat x-tra igen då fredag -lördag , har haft det jättebra !!   nyårsafton har aldrig varit så lugn !!   enstaka larm, 2 blåljus på stan....det är verkligen ingenting mot vad det kan vara! vid lunch idag när jag vaknade ,kände jag hur min kropp va sliten....det har blivit många x-tra jobbpass i december, har fått några x-tra turer i jan (så jag klarar mej)..sen har jag inte kryssat nått mer den månaden.

Syster och jag hade bestämt oss för en löprunda idag...från syster kommer ett sms, att hon är trött idag ....WTF då skickade jag tillbaka...jag har jobbat 2 nätter o klagar inte och hon har bara firat nyår , bara haft trevlig ...???? ska du med eller inte ?    jodå ! å satan vad vinden piskade oss i ansiktet...vi började med motvinden, jag sprang o mötte Åsa sen drog förbi mej å upp vid golfen , runt i skogen vid Backa/Palstorpshage sen en x-tra sväng runt Nya Svalsta, sen prov sprang vi "stigen" över fältet till ladan här på gården, funkade bra ! Då va vi genomblöta !!   Åsa tog samma väg tillbaka och jag hastade in i stugan.....brrrrrrr in i en vam dusch !!  fy fasiken vad jag frös...... men mycket nöjd !

Det är ju så här det är....Vägen till Kalmar Ironman   . Det blev 8 km idag , nu har jag sprungit 3 dgr irad, så morrn blir det bara ett PT-pass  ...det brukar ju inte heller "vara en lek" ... 

Sen är det dags att jobba 2 nätter igen, sen blir det bara ett söndags pass.

Min kropp uppskattar att få murvla i fåtöljen resten av kvällen......   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards