heikebiketri

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Heike Emmrich - 4 januari 2012 20:51

men så himla sugen på att träna ..springa då alltså...men jag är så sliten i kroppen av lite x-tra nätter+ mina  egna...visste knappt var jag va vid lunch när jag vaknad..illa  ...medvetslös sömn alltså. I med energi och sen ut medans det är ljust och det hade avtagit med regnandet , det en timmes promenad , solen kom fram en stund, jättemysigt! har gjort mina mag o ryggövningar, jag kommer bli stark ...sen. Tänkte först dra iväg på spinning efter Herrhagen i morgon, men det blev en x-tra natt på Björkgården, så jag springer en sväng innan Herrhagen ist !   Jobba på Björkgården ska bli kul, det var längesedan ju!    Längtar efter att få krypa ner i min säng ...sen....trött !   lägger mej och tittar på den där filmen jag skulle titta på...undra hur länge jag håller mej vaken... ....

                                                  
    Smutt alla !  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards