heikebiketri

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Heike Emmrich - 14 januari 2012 17:58

Upp vid sju...   i med gröt , sen iväg till simmet, blev 55 min , med många 25m intervaller, sen fick jag simma av armarna va helt slut! ner till STC för ett spinningpass, ett superbra pass ! så mycket bra musik , ledare va Carlestam !

Jag trodde inte att han skulle spela sånn musik.

Framför mej satt en äckel kille som satt å fes...FY fan vad snuskigt!  stoppade in fingret i hans rygg och sa , sluta för faaaaan att fisa !    sen va det lungt, tog det med honom sen när passet va slut, gissa vad han svarar: måste man fisa ..måste man......Då spände jag ögonen i honom , ABSOLUT INTE HÄR !!   vilken ouppfostrad unge ! 

Piriformis-vännen har hållt sig lugn, liiiiiiite öm i hälen , en "fis" i rymden mot förut   .

Köpte Rammsteins nya samlings album på vägen hem.....So gut! 

Efter en slappar em, blir det en sväng till syster , sen iväg o jobba en x-tra natt.

Glad för att träningen funkade bra idag !  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards