heikebiketri

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Heike Emmrich - 7 januari 2012 22:59

Skulle ha varit i Stockholm idag....men kräksjuka satte stopp för det.

Så jag fick planera om min dag, gjorde inget...

Jag har insett att jag har en sånn där jävla bögig hälsporre iaf....kanske, tycker bara att den beter sig konstigt!

Jag for iaf iväg på CKD spinningen idag, allt kändes bra innan även efter...kanske inte kan stå upp så mycket för då drar det i plantar faschis..men va fan jag pinnade på rätt duktigt iaf !!  superskönt att få svettas och lufta lungorna !!  , så får det bli ett tag spinning, trainern, Easy Line och PT -pass.  Ska kolla upp var jag kan på stötvågbehandling mot sporrejäveln.. 

Det blev Taco-frossa på kvällen med ett     -"gäng"...

Livet är underbart  

Skönt att vara ledig. Bara en natt i morgon, sen jobbar jag x-tra i ett annat gängt, så skönt ! 

Å så träna i morgon.....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards