heikebiketri

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Heike Emmrich - 11 januari 2012 17:37

Har fått massage och masssage....och jäklar vad öm jag är där bak...!!     men allt skit som  gjort att jag inte kunnat springa, värken i vä insida häl, är av en krampande vä rump halva....hela sida stenhård, pirformis, rotations musklerna allt i KRAMP!!! inte undra på att vä ben inte gick att springa med....kraftlöst ben och en jävla värk i hälen , den kommer o går fortfarande lite, beroende på att det finns lite skit kvar och piriformis vill "rulla in " i bland....

 ....När jag vaknade efter min x-tra natt sken solen idag, då bestämde jag mej för att springa lite...testa lite, GUDARS vad konstigt det kändes, med kraft i benen, en häl som inte visste om den skulle smärta eller inte....av gammal vana...lätt jogg 3.7 km FAN JAG LEVER !!!   lycklig    sen att jag ömmar insida vä igen på ett av ställena , skiter jag i just nu, det är iaf INTE hälsporre !!  för jag va helt bra i hälen hela natten , inget ömt nånstans !

Bara att massera på snart igen !     I morrn ska syster och jag ut å kuta !  

Hoppas junket är över nu.....så jag kan leva mitt vanliga tränings liv !    opsibobbsi !

Ledig ända till lördag natten , då är det 2 x-tra nätter, sen blir det inge mer x-tra i jan.

På lördag börjar simmet och sen  ner STC och köra spinning......härlig lördag !

 kanske får jag mys besök i morgon ... efter Herrhagen   och löpet. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards