heikebiketri

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Heike Emmrich - 21 januari 2012 18:10

Det värsta är att idag ringde Josse och berättade att Flis o Ebba Grön  hitta, lekt och smakat på råttgiftburken !!  ååååå nej !   Men de hann till Strömsholm , så de fick kräkmedel, sprutor, och annat mot giftet......så det blev ingen resa till Josse idag !   tur att de mår bra nu hund bästisarna  .

Jag vaknade pigg och glad redan vid halv sju!  gröt sen i väg till simmet, skönt med en egen bana ! 55 min bra sim .

hastade iväg till Ck Dainons spinningen , återigen ett superbra pass, idag körde Per. Roligt med tabata och fartlek på slutet.  Eftersom jag inte kom iväg , åkte jag till Stallet Flättna till Mia o Elise, tog med mej varm chocklad och sockerbullar, (nått jag lovat Elise länge..)   Mia hade lite lektion , jag stod och kollade , fy tusan vad vinden ven !! Kallt! sen satt vi i sadelkammaren och mumsade på fikat ! Så himla mysigt!    Fick ta vägnen förbi badhuset kom på att jag glömt "lite" badsaker......glömsk? nja....ne...jag pratade med Katrin och trodde väl att jag kunde packa ner och prata samtidigt.....Nope!   allt fanns kvar , tur !

Sen tog det timmar innan jag tog av mej mina termobyxor.......fy vad jag efter- frös....

Har inte ont någonting efter träningen ! det är ju toppen !!  i morrn ska jag och syster ut på en liten runda  sen har jag bokat spinning till kvällen !  

Ikväll blir det till att murvla i fötöljen   och njuta av allt bra !   



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards