heikebiketri

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Heike Emmrich - 27 januari 2012 17:13

Ja, nu lider det mot sitt slut!  Ska bli skönt att jobba dagtid !   , min kropp är så sliten efter nätterna....det är för att den inte vill längre...och jag kommer inte att sakna det jobbet,  någon enstaka arbets kompis....men vi kan höras ändå!  dom finns kvar på FB, de andra är raderade...dom är inte mina vänner !

Idag vaknade jag efter en rätt skaplig natt , var inte lika påpälsad som natten innan....men halsen tjärvade ....och lungorna ville vädra sig, hela tiden ! 

Kladda i lite svart i skallen, måste ju se bra ut på tisdag .  SCHUU börjar jag, kan fortfarande inte fatta hur det ska gå till....kommer inte sova en blund ....

In till Anders , jaha hur är det .....så här bra har jag inte varit sen i oktober!!  VA? jo, det är sant !  så det blev inte så mycket behandling idag , lite sträckning av ryggen , sen kollade vi bara min rörlighet, och den va finemang . Berättade att jag upptäckte i går att jag kan gå utan att halta !  ibland kommer det lite gnäll i hälen , men en fis i rymden mot hur det varit !

Håll dej med att springa några dagar till !!   ...........öööööööööööööööö....absolut ! jo men det funkar , för nu märker jag ju att jag blir bättre, förut va jag lika dålig dagen efter kirobesök. 

Å jag är ju förkyld så jag kan ju åndå inte träna.....Men i morrn hoppas jag att syster vill ut å promeneren med mej.

Bilen fick sig en avspolning i dag, skulle behöva gno på den ..oxå....

Va på Mekonomen och bad om pris uppgift för en löstagbar dragkula..+ montering ...han skulle ringa upp mej sen.....den jävlen har fortfarande inte ringt !!  PISS dålig service !!!   jag va där 12.45 och nu är klockan 17.27........så BUUUUUUU för MEKONOMEN!!!!!      fixa nån tråk mat att äta i natt då......  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards