heikebiketri

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Heike Emmrich - 26 januari 2012 18:38

.....utan vi ses .......    

Målet är att återvända. 

Har haft en bra em igen på Herrhagen, vi har åkt i pulka backen , fastän barnen varit ute hela fm ville de glatt vara ute på em, utan 2% ....men så är det alltid ! man är ju olika !  

Solen kom fram  jätteskönt !   även om det kom snö ...så är det snart vår ! i nnan jag for iväg till jobbet hörde jag fågelkvitter utan för fönstret !   mysigt!

Chefen ringde och önskade mej lycka till, trevligt!  gav henne lite feedback på det nya schemat, jag tyckte det var ett toppenbra förslag !  även om jag nu inte ska gå på det .

Nu har jag 3 nätter kvar!   sen kommer min kropp få det lugnare...för fy tusan vad nätterna sliter på kroppen, eller min vill inte mer helt enkelt. Skönt att jag fick chansen att "kliva" av nätterna.  

Jag har bara haft liiiite ont i hälen , har gått i mina MBT-skor och då rätar man automatiskt upp sig. För första gången på flera månader kunde jag kliva ur bilen och bara gå iväg.....nästan så tårarna kommer.....gudars har det äntligen släppt !??...

I går kväll när jag kom från Anders fick sånn vansinning frossa, och feber.....vet inte om det berodde på behandligen eller om det var den lilla förkylningen . men jag kröp i alla fall tillsängs vid 20.00 med mössa , schal, dubbal fleece tröjor, mjukis byxor, och studsa iaf av frossa i sängen.....vaknade 8 i morse, mössan hade iaf åkt av och schalen.....kändes bättre, men det blev iaf alvedon  med till jobbet.  Känner mej otroligt mör i kroppen, att jag gått i mina MBT som jag inte använt på länge känns oxå, jag har träningsvärk i ryggen. 

Men det blir bättre och bättre.....mitt sinne är inte så tungt längre. Jag var verkligen  bara  millimeter från   "väggen"....jag hade så vansinnigt svarta tankar 

Jag kommer få mindre skrammel i plånboken nu....men jag ska försöka jobba x-tra på nått privat , Helst Björkgården men det har inte blivit så mycket just nu. Kanske  ska kolla efter nått mer.....

I morrn sista sovmorgonen på längre......    

                                                  
                                          


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards