heikebiketri

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Heike Emmrich - 5 maj 2013 19:53

Fåglarna kvittrade undebart i morse när jag vaknade...har en hel kör av fåglar kvittrandes utanför i dungen  

Mumsade god frukost, sen väntade jag på syster.

Vi sprang förbi kyrkogården och ut mot Våtmarken.   ja så här vackert är det på vägen ut ! så många fina vitsippsängar....

Idag hade vi djupa diskussioner om träning o mat de där jäkla kolisarna   syster och jag bestämde iaf att vi skulle skärpa till träningen ibland tillsammans i bland själva !  Vi sprang i bara linne och det var så underbart varmt o skönt ! det tyckte Snokis också....   allt det där som vi längtat till va bara där idag,   , vitsipps ängarna, värmen, det glada fågel kvittret.....försommar känslan....och vi på tur igen ! Åsa är den enda som jag tycker det är ok att springa långpass med, där synkar vi bra , vi som annars är så galet olika.  Babbel o spring i 12 km...vi avslutade med att springa liten backe 5 ggr, sen åkte Åsa hem och ,jag kände mej sugen på mer spring pigg och enormt glad fortsatte  bort mot SSAB ,spinning_-Janne cyklade förbi och tjoade. Ja cykla borde jag också göra , men jag känner så här cykla in till träningen för att bli avhängd efter ett tag ......pitt heller. Nej har ingen motivation ....till det !

När jag kom hem,  kom Josse, vi åt sen for vi iväg och kollade på en lägenhet till henne. Ja, han är rar han som ska sälja   . Hoppas hon kan köpa den.  Sen dog jag en stund på balkongen i solstolen. Har en liten "gul" fågel som sitter på en gren nära min balkong och sjunger så vackert för mej. Har haft en fiin dag, mysigt när Josse kommer  Idag fick jag två Björn Borg trosor av henne, strl SMALL......har rumpan krymt så mycket...?? nej dom är nog bara stora i storleken  .  Härligt att börja en ny vecka,  efter en sådan här bra helg !  må solen lysa varje dag.

                 GLAD OCH NÖJD

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards