heikebiketri

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Heike Emmrich - 25 maj 2013 17:27

Jisses vilken bana ! otroligt grym...

Det blev puls på nästan precis max......mesta delen av banan !  backar , rötter, mossor , myrmark ...då sjönk jag ner till knäna , kämpa upp igen.....genom gegga upp till fotknölarna....skorna ville nästan bli kvar där.....halkar , snubblar...

å så bär det uppåt igen....och ner på mossbeklädda stenar JIHAAAAA  här kommer jag !!!    Yes jag överlevde även denna utförslöpa !  sen var det förstås härliga grusvägar och skogsstigar . Det var längesedan jag sprang med sådan puls....men det gick bättre och bättre desto mer km jag avverkad !  Det var ett mycket lyckligt spring idag  .

Visste att när det var en km kvar sprang man förbi målet...bara för att ge sig ut på "nått äventyr"......satan vilken km....rakt över en stort parti myrmark...damen framför mej va en kort dam , hon försvann ner i myren och höll inte på att komma upp!!   Blubbbb.......då tog jag på den högra sidan av henne och klarade mej "rätt" bra....sjönk bara till knäna...och så fick jag "springa" en bit.......galet kul !    .....jag kunde inte göra något annat än att skratta !

Jäklar vilken rolig trail bana, den jag sprungit i E-tuna är alldels för snäll.....

Kom in på en fjärde plats, jätte nöjd med det !   (i min klass , veteraner )

Laddat in men ny energi, slapperislappar på balkongen nu.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards