heikebiketri

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Heike Emmrich - 12 maj 2013 19:20

 

Nej , för Hällen är i karantän .....kräks där. Jag visste inget förrän jag kom hem från min morgon runda runt havet....annars hade jag nog planerat dagen lite annorlunda...men , men ...det öppnade ju upp för ett pass till, benen behövde vila så jag cyklade in till City och körde ett bra bålpass. Jag kör aldrig i maskiner utan använder bouseboll, pilatesboll , boll/vikt.  Har hittat ett par bra övningar som jag kör 2o2. Josse gillar dom också.  

Hoppade över crossen idag. Sen somnade jag gott i solstolen ....i över en timme....jisses vad jag kände mej utvilad sen !  .Min balkong är ju bara så underbar!  Saknar min nummerlapp till Våruset...Elin o Sofie har fått sina.

Får efterlysa min...

Har läst färdigt Sandmannen, gudars vilket spännande slut......när kommer nästa ???? 

Har Marie Jungsteds nya att läsa....Du går inte ensam.

Josse och jag tränar i morgon , ett pass EL. En jobb dag, sen ledig tisdag, då ska bilen på recond och jag springer hem....sen kanske bilen blir kvar till onsdag, då kan jag cykla till jobbet och sätta cykeln på draget när jag ska hem !

Jupp, bra med krok !  Heja JanErik som springer sista dygnet av 6 på en motorbana i Frankrike , mot 60 mil........galet bra !

                                 Ta vara på LIVET !  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards