heikebiketri

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Heike Emmrich - 2 maj 2013 20:36

 

Längtar till springet i morgon, hade behövat en skön tur idag.....bara sitta och stirra en stund!

I morse cyklade jag iväg i GOD tid ...i fall benen inte ville ta mej och järnhästen uppför backarna.....men jag behövde inte kliva av,  men det sved i benen.....
Har gett ett förslag idag, jag är ju faktiskt väl meriterad ......för uppgiften.

Efter jobbet cyklade jag in til Boel som pysslade om mina fötter, det var ingen liktorn ......utan en "nött" sida av foten vid senan.  Sen tyckte hon att det onda i höger häl är hälbenet som hon känner...???    som "slår" igenom....jag har iaf mindre ont utan inläggen..... Jonnade bort till Hälso och hämtade upp mina nya bhåisar, snygga i turkos !

Väl hemma efter en tur i 13 km medvind   satte jag mej i sol stolen och njöt av värmen och    en stund   har så mycket härlig   på min balkong !  

Ser framemot en kort arbetsdag i morrn, sen ska jag springa en fin runda runt ån, där det finns oändliga vitsippsängar.... och sen till gymet och köra Bålträning, kanske hinner Josse springa lite med mej.

En fin blomma ska också hinnas inhandlas, ska på 30-års kalas på lördag , det är en hemlis att jag kommer  .

Jag har varit barnflicka till  hon som fyller.......

                         MOT FREDAGEN .......  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards