heikebiketri

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Heike Emmrich - 4 maj 2013 21:32

Tackade ja till att sitta vak i dag till 12....men hann bara sitta till 8.50 så va det över, först tänkte jag - då hinner jag kanske till Tjejcyklingen iaf....men NÄÄÄ..är ju endel efter jobb när någon avlider...

Så jag for in till Hälso City vid 10.30 och körde ett bra Bålpass + 25 min på Crossen, vi kommer överens nu !

Köpte blommor till Sara, 3 ljusrosa gerberior typ....  .

Så hem och fylla på med energi, sen upp på Järnhästen till Arnö.

Trevligt att träffa alla igen !   Sara och hennes Andreas o Neo.

Oscar och Ulrika och deras nyfödda Sheldon och så Anton hemma från Norge. Ulla som jag inte sett på länge....och Lillemors syster Agneta. Maud och Sören......vi fikade på god tårta, sen blev det kycklingpaj och vin...när Josse hörde att jag sörpla vin....suckade hon...

Josse och jag va ute på en runda senare hon på Inlines och jag på cykel, vi for Oxelösund runt, kollade var Nytorgsgatan låg, ska titta på lägenhet i morgon. Sen hade vi mys  en stund.....  .

Jag hade tänkt baka bullar i kväll, men med lite vin i kroppen försvann lusten, nöter soffa ist !

I morrn är det dags att kuta igen , ja syrran säger att hon ska med ...vi får väll se   Det blir iaf Våtmarken ! och sen några backrep vid husen här framför mej ner mot hundrastgården ...lagom kort/lång !

Skönt att känna att jag börjar få distans till "gegget"

                                    3 arbetsdagar nästa vecka....  


                  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards