heikebiketri

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Heike Emmrich - 1 maj 2013 20:36

  Avslutade denna underbara dag med Nyköping Runners och ett backpass i Ryssbergen !!  så roligt! jag som nästan alltid tränar själv.....Fick ju springa själv på fm , syster blev sjuk. Det var också ett underbart pass, längesedan jag var och sprang vid Våtmarkem12 km. Det börjar blir grönt ute , ljus gröna gräsmattor, och knopparna vill bara brista!

Efter fm löpet åt jag lunch sen satte jag mej på min  balkong, då hade jag sett att det var ett backpass vid 18.00  vilade mej i form till det...somnade gott.....

Josse hade ingen träningsvärk idag !   mådde toppen ! skulle till Ikea, så hon fick en beställning av mej.....ljus !

hade tänkt att cykla till jobbet i morgon....ska till Boel efter jobbet , hon kommer nog skära bort halva foten på mej....ja som om det inte vore nog med en öm höger häl , huxflux har jag fått en typ liktorn på vänster fot, som gör så jäkla ont vid tryck........nu har Boel plåstrat om den tryckavlastat den.....kändes bra idag när jag sprang, hälen har också varit snäll...faktiskt !  springa börjag annars dör jag....jodå !

Synd att jag missar nästa backpass !  men den 15 kan jag vara med igen.....

Ja, nu är det bara 2 dagar eller 1 1/2 dag kvar tills helg !  fredagen tar slutar 13.15....lovely!  

Har en plan för vad jag ska hitta på då......kan det vara ....att träna ?   

Mia ringde idag !! KUL !  vi snattrade en stund.....

I morrn kommer Comhem IGEN....men Patrik världens bästa portis fixar så jag slipper åka hem.   .

                                         SJÄLVINSIKT  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards