heikebiketri

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Heike Emmrich - 7 mars 2012 20:44

Härligt attt vakna innan klocka ringer!

Frukost blev den vanliga !  å nu fanns det bananer...

Fruktstund på jobbet: 1/2 banan

Lunch: sönder kokta makaroner, och en sås som såg ut som en spya...kräsen?   .... jo du!!  men det va förvånansvärt god!

Mellis: lite nötter och en knäcke macka med ost.

Middag: omelette och en grov havrekuse, kaffe.

Kväll: banansmoohtie

Sprang efter jobbet......fy stan vad kallt , försökte springa i skogen men där va det fullt av is.....så det bar av till Strandstugeviken.  kom inte förbi campingen bara IS ! så jag fick springa samma väg tillbaka.....hade bestämt mej för ca: 10 km ......höll på frysa ihjäl innan det va gjort....9.6 km blev det ,sen hoppade jag in i bilen och for hem!!

Har varit på Sköna Humlan igen, Hasse har mej som försöks djur på sin bindvävsmassage träning, spännande !!  försvann in i min egen lilla värld en stund  . Sen tröck Hasse lite på min bröst rygg och då sprakade det loss......har kännt det när jag sprungit , haft en konstigt ansträngt löpsteg ! Vi ska bindväva nästa onsdag igen ! kul tycker jag !  

Nästa vecka börjar vi på ett nytt schema på jobbet, helt ok !  

Ja nu sitter jag här och smuttar på en god banansmoothie, sovmorgon i morrn ! 9.30-17 Måste ta mej till city gym i morrn och köra styrka !!! ajabaja vad jag slarvat.         hua vad veckorna går fort !!   håll i hatten vad det kommer blåsa i natt och i morgon !    de säger snö, då säger jag  F**k !!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards