heikebiketri

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Heike Emmrich - 18 mars 2012 16:02

JA   men tametusan så flödade energin till 1000 idag oxå !

Åsa och jag hade bestämt prel att springa vid 10.30-11....så jag såsade lite med frukosten  (vaknade sju)...för att inte hinna bli hungrig igen till 11.....så vid 8.40 när jag vispade ihop min smoohtie (jordgubb blääää...) sms ar Åsa kan vi springa lite tidigare ....typ 9.15....ÖH jorå ...så jag svepte min smoothie och hastade på med kläderna , la fram kyftpotatisen (som jag skulle ha till lunch)....  å så i väg....brukar om jag är tidig mötspringa Åsa men idag stannade jag kvar på plats , och försökte svälja ner min smoothie.....urk ! 

Vi bestämde oss för att springa upp i skogen, första 3 km bara uppför....inte kul med smoothien i halsen på väg upp..

Det var så härligt på grusvägen annars fågelkvitter, doften av skog, vår..och bäckarna som porlade....och Åsa som va med igen !  solen tittade fram ibland.... Vi fick 8 km tillsammans, sen vek Åsa av hem och fortsatte tills jag hade 13.8 km . Så himla nöjd !!!   . Satte mej på ljugarbänken och sölade i mej en gainomax.  När jag sen kommer in i köket och ser  , vad jag tror är äppelbåtar(klyftor) ....undrar jag FAN har varit här inne och gjort det ??????  Jag blir tok irriterad...tills jag inser att det är ju min klyftpotatisar... .. Dusch och i med mat, ja, alltså klyftpotatisar och kyckling gryta .  Slappde en stund.......hade tänkt köra core-övningar här hemma på em, men va tusan jag hoppade upp på cykeln ist och for in till stan , roligare att vara på gymet.....45 min Core , blandade övningar , mycket rygg , mage....sen på järnhästen igen å hem . Nepp , stannade inte och köpte gelehallon som Annica frestat med.....har kvar min 2 guldpengar.....men sugen som fan. ....och inte gillade jag chokladen jag köpte mörk med havs salt, den slängde jag , Pytt !  så jag får väl knapra på mina fullkornskorpor.....

JA så här ser v träning ut: 2 kvällar gick bort till möten....

Löp: 36.50 km

Sim: 2000m

Cykel: 32km

Styrka 1 pass

Väntar med spänning på ett telefon samtal denna vecka,annars är det bara att ......vidare   

                                          LEV



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards