heikebiketri

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Heike Emmrich - 11 mars 2012 17:20

...tänk dom som inget gör på helgerna......å hela härliga  livet  som rullar förbi näsan på dom....

Härligt att jag inte är sånn , jag vill njuta leva livet upptäcka , vara delaktig....utvecklas prova på olika saker ...åka till spännande platser, insupa nya människor positiva attityd......LEVA! å springa, springa, springa....... 

Fredagen avslutades på C&D, god mat och trevligt sällskap, mina arbetskamrater på Kompassen.

Sen va det ju upp å simma , efter att husmusen knaprat i nån vägg.....hängde ögonlockena lite...

Blev iaf ett bra sim ! skit bra flyt! nu är det bara 3 lördagar kvar på terminen och sista är jag ju i Berlin !

Körde mitt andra spinning pass , 4 i härdiga cyklade med Rammstein och Scooter,  Uscher...... och Corona....osv. Kära syster va med...Har varit superkul att köra igen , kände  mej genast  väldigt hemma i rollen !   .

Kanske ska köra några spinning pass då o då ??.....

Natten tillbringades på Björkgården , rolig personal att jobba med, jag va x-tra.......och det va skapligt typ så va det , sov bara en liten stund , sen va jag superpigg !!  i med lunch LÄNGTADE ut springa, springa , springa......

Ställde bilen vid Willys, sen kutade jag bort mot Arnöleden , där träffade jag Annika min arbets kamrat på Kompassen. sen bar det av mot saab, björshult , sen arnö gamla skola och tillbaka till Willys 12.5 km det va vad min kropp oxå höll för idag !  TAck kroppen för att det funkar igen , om än inte så långa sträckor än....men det blir längre o längre.  HAndlade sen hem ...hamnade på ljugarbänken utanför min stuga ..mumma satt där i solen en lång stund !   sen behövde kroppen mat! ( hann snattra med syster i fånen )  kycklingfile bitar marinerade i röd chilli, stektes tillsammans med en orange paprika, sen i med grädde , och dinkelpasta!  tranbärs juice till.

Ja så är denna underbara helg över....nöjd !!  och graderna stiger även om det i dag på vissa ställen va lite kalla vindar!....kalla   o kalla.....lite svala kanske....

                                                  LEV




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards