heikebiketri

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Heike Emmrich - 3 maj 2015 18:12

Som vanligt kom jag sent i säng, tycker det är så trevligt att sitta uppe och murvla.....vaknade dock 7.20 ! Fixade go´frukost.

Sen blev det på med löparskorna och camelbaken, drog till IK Tun Enstaberga, skönt i skogen idag! sprang där ett tag sen gav jag mej av till Stigtomta rakan , sprang bort mot "korset" sen tillbaka asfaltsvägen och in i skogen igen, härliga dofter ute idag också , regnet som var i natt framhävde det. Dock ingen Ontarionpoppel  . på tillbaka vägen tog jag en sväng i samhället där doftade det underbart av blommor och träd som blommade. Kändes bra att blanda spår och asfalt idag, fräscha ben idag, cyklingen igår gjorde sitt.

Stuffade ihop 16 km idag .

Så då har jag sprungit 4.8 mil , 2 spinningpass, och 28 km cykel på de här 3 lediga dagarna.

 

Älskar dessa lediga dagar , när jag kan ge mej ut och springa.......kärlek   frihet.

Friheten är jag väldigt rädd om   .

Ser framemot den 14 maj , då ska jag åka och springa Kolmården Trail . Har sprungit den flera gånger , jätteroligt lopp. Ska bara mer noga med uppvärmningen.....så jag inte hypervetilerar första backen...

Åkte förbi Sussie idag också sörplade lite kaffe och smaskade på lite choklad sea  salt.....

I morgon styr bilen till Norrköping , TNT är på Naturkompaniet.  Vilodag   .

                             ......måste fortsätta läsa Leon nu......ruskigt spännande.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards