heikebiketri

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Heike Emmrich - 6 maj 2015 21:07

Slutade precis att regna i morse när jag skulle iväg ! blev varmt på engång.....Lisa kom med våra nya fina västar, bra med dragkedja !  så det blev väst och kort ärmat på em , blåste ju som vanligt på våran gård men varma vindar idag , äntligen.

Innan jag åkte till jobbet idag , sökte jag upp min underbara portis -Patrik, snälla kan du inte fråga takläggarna om du får låna deras skylift och anska kapa den där jäkla björken !!   Nähä ska jag såga ner den mer ??  jahaaaaaa....

lite till dom där jäkla stora grenarna som spretar och tar sol.....Patrik bara himla med ögonen, jaja jag ska fråga !

- hälsa dom att dom får en tårta då tjoar jag innan jag cyklar iväg ! 

När jag kom hem på em va det gjort !!!   fan va bra det blev,björken är jättevacker men det har brett ut sig för mycket . Nu var det bra igen !! Tog en kopp kaffe och njöt av den ansade björken  ,

Sen hoppade jag in i cykelkläderna , cyklade till Nyköping runt och hem. VArmt och skönt, vackert med allt fågelkvitter....Härligt att cykla igen , även om det är på min MTB, med halv grova däck , ser det som lite x-tra träning.

Torsdag redan i morgon ! min tidiga dag   slutar 15.00 har en ide om morgon dagens löpträning....... blir bra , när jag nu varvar cykel-löp .  Ska försöka komma i säng "i tid" i kväll.....

                                                  It´s good





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards