heikebiketri

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Heike Emmrich - 10 maj 2015 17:13

Härliga dofter i morse när jag åkte till Björntorp hade en kort tur 7-11.30, idag var det alldeles lagom   ....

Tog en kopp kaffe och en power nap. Sen tänkte jag springa lite idag oxå.....blev en härlig runda här hemma i Oxelösund. Den började i stekande sol och slutade i hällregn, sprang förbi ett parti med hägg, gudagott !  Har bestämt mej för att ha X antal mil i benen per v. Öka sakta men säkert......skönt att springa asfalt idag , lite mer speed i benen.

Men tänker fortsätta blanda olika underlag, men jag märker att skogen gör mej långsammare , är lite rädd för att speeda på där , så mycket grenar och kvistar, träd sten och rötter.....usch för att dra omkull !  trillar man i geggan gör det ju inget....mjuk och skönt   .

Ska fundera lite på var jag ska springa nästa helg. På torsdag ska jag till Åby och springa . Öppnar fredag , så då har jag tid att springa efter.......förmodligen en power nap innan, sover så dåligt innan en öppning och vi öppnar 06.00 Jodå jag är uppe och skuttar vid den tiden , men när man ska öppna DÅ är man trött.....konstigt !

Kanske ska jag prova rundslingan vid Stavsjö ? Jan-E hade testat den, eller tillbaka till Nynäs, den var så fin den rundslingan !

I morgon ska jag lämna bilen på rekond, får tillbaka den på onsdag. Förra året blev det ingen rekond , det blev nya sommardäck  inte billigt !  Kostar att ha bil , men skulle aldrig vilja vara utan den. 

 

Ger mej frihet att åka och springa lite överallt på Sörmlandsleden. Upptäcka allt det vackra.  

   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards