heikebiketri

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Heike Emmrich - 14 maj 2015 19:24

och Kolmårds trailen dax, geggigare än vanligt och det var svår löp på de ställena som skogstraktorn kört !

Tog det lugnt i början , MEN hade värmt upp bättre än förra året.... så det tog inte så lång tid innan jag kunde speeda på. Hade Lena från Art of Running bakom mej en stund. Sen hade jag en tanataluring framför mej som jag ville ha bakom mej, när det blev de geggiga partierna blev hon ÅÅÅÅåååå......vad geggigt ! jag bara sprang rakt igenom sen va  jag om, ja gegga fanns det gott om  !!  bäst att ha knutit skorna  ordentligt!  Hade ingen dip ....utan manglade på , hade glömt gps klockan hemma så jag körde på känsla och känslor hade jag många idag !  Får frågan idag om jag sak söka mej vidare nu.......jag säger så här .: får jag ett erbjudande ska jag tänka på saken !  Jag behöver ju själv få utvecklas   , och jag har ju inte sökt leg för att ha att titta på.......

Tiden utvisar vad som händer.

Direkt efter löpet , så blev det mot Sussie   hann/ orkade få i mej en gurkmacka......jamen asså...vad vi hinner avhandla !  Mycket spännade ide´r och förslag , och tankar , som alltid !

Sen kurrade magen , kunde få i mej lite kyckling och broccoli. Slappade i solstolen en stund. Tänkte jag skulle hinna läsa färdigt en bok till , så Lisa får 2 nya böcker att läsa på onsdag , avdelning 37 , spännande den också .

Öppnar i morgon , kommer inte sova en blund i natt, hade aldrig öppningar på Herrhagen tackolov !  Om det är någons kort som inte kommer att larma av eller funka , så är det mitt i morgon !   Då får vi vänta till kl 7 när nästa kommer .             Din vänskap är fin. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards