heikebiketri

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Heike Emmrich - 19 maj 2015 20:53

 

Efter en skön runda i skogen tidig morgon....blev det måndagskänsla på jobbet. Regnet öste ner vi skulle cykla iväg till badet och öste ännu mer när vi skulle hem......kedjor hoppade , punktering, tunneln var översvämmad det hann vi inte se så vi for rakt igenom , någon passade på att tappa cykellåset mitt i ... och nått annat, som slutkläm körde en elev in i ett elskåp......genomblöta , skulle alla tillbringa hela em inne i detta lilla utrymme för alla barnen.    .....ljudnivån  ......

Ballaballa....så känndes huvudet.  Regnade fortfarande när jag cyklade hem efter min stängning. 'Lilla bilen kom hem idag !  Skönt att jag sprang i morse , hade ingen lust att ge mej ut på kvällen . Körde iaf styrkeövningar här hemma. I morgon fm ska jag ut igen.  Hoppas det är sol och varmt i morgon.      

                                 Give me a chance                               




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards