heikebiketri

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Heike Emmrich - 20 maj 2015 20:20

Vaknade vid 7, lågoch funderade en stund....sen blev det gofrukost, bacon omelett, kaffe med en skvätt grädde i .

Sen på med löparskorna, det blev Jogersö , lite på slingan lite på gula och obanad, avslutade med slingan för bli min fd svärföräldrar  och Magnus. Vackert i skogen idag , så grönt och syrerik luft ! och älskade solen va framme..

  .

stuffade ihop 7,2 km . Hittade en fästing på mej IGEN....2 redan i år, har aldrig haft någon förut, äckligt ! undra varför dom ska på mej nu.....Dusch o lunch, sen till Herrhagen. När jag kom in , kom eleverna i 3:an ut fick varma kramar     , Knackade på hos Lisa .....fick ett varmt välkommande   jag var med på hela deras lektion, matte !  Man kan ha matte och så kan man ha matte .....det saknar jag . Underbart Lisa och hela 2:an att få träffa Er igen.  Å så iväg till Utefritids, kärran var packad och klar....vi väntade bara på alla fritidsbarnen ! hann prata en snabbis med Minna o Micke. Det blir en stor förlust för Herrhagen..till hösten...  .

Upp till skolskogen....vi skulle äta mellis först.....sen marsmallowsen...vet inte riktigt om det blev så Jisses alla bara åt å åt....glad och trevligt stund med alla   

Hittade en god meny , tyvärr va inte restaurangägaren där så jag kunde inte beställa :

 

Visst lät det gott !    

Vid 16.00 tiden åkte jag hem nöjd och glad.

Lät marsmallowswn sjunka undan lite , sen snörde jag på mej löparskorna igen....blev en snabb mil på asfalt, dom där skumbollarna gjorde susen  ......rena sockerkicken...å då åt jag väldigt få...  men är kroppen inte van , så ger det "effekt" direkt. Varmt och skönt att springa i kväll , men nu har regnet kommit igen...

Vilken jäkla bra dag har haft !   17.2 km bra harmonisk löpning.

Snart är det helg !

Å inget planerat !!  då är det bara att snöra på sig löparskorna   .


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards