heikebiketri

Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Heike Emmrich - 30 maj 2015 20:50

 ja, det hann jag med nästan innan regnet kom....kände att regnet hängde i luften.

Vid Femöre höll de på att rigga upp mål fållan till en orinteringstävling.....ja dom fick nog en väldigt blöt dag dom också, likaså alla marathonlöpare....

Jag kom halvvägs innan det så smått började droppa, kallt blev det på en gång. Tog en alternativ väg idag :

 

Vacker vy därifrån. Mötte Yoga-Lena p vägen.  Liljekonvaljerna doftade fint när jag kom förbi ett hav av blommor.

Tittade på Stockholm marathon, fy fasiken vilket väder att springa i.....bra jobbat alla som tog sig i mål.

Hade tänkt ett pass till på em , för väderkartan visade från början uppehåll vid 18.00-tiden......precis när jag tänkte ge mej ut , så öppnar sig himmelen IGEN....Å herrjisses vad det regnade sen....så det blev inget mer spring idag. Får vänta ut det där jäkla regnet.......Hoppas på bättre väder i morgon. 

Slöseri med en ledig dag.

                                            Juni måste bara bli varmare, typ på måndag då !  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Heike´s gäster


Ovido - Quiz & Flashcards